Trött och sliten

Städning, tvättning, fixning. Jag behöver organisera min byrå i sovrummet, rensa alla filmer som Melwin har roat sig med att möblera om i, plocka, dammsuga, skura, vika tvätt och sätta upp lampor i båda sovrummen. Men vart början man? Jag har ingen ork... Jag har varit så trött de senaste dagarna, både psykiskt och frysiskt. Och Melwin är inne i en väldigt krävande period utvecklingsmässigt och testar gränser hela dagarna. Det tar ordentligt på krafterna. 4 dagar kvar till semester känns som en evighet, men så lägligt det kommer nu! 

Jag kom hem för en liten stundsen efter att ha nattat Melwin hemma hos mina föräldrar. Han sover där denna veckan för att få en veckas längre sommarlov. Så mysigt både för honom och för dom. 
 
Nu har jag precis gosat ner mig under täcket med en kopp te och ser fram emot några timmars sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback