Ny vecka

Så var det måndag igen... Helgen har gått så fort! Igår var Johanna här och kollade på x-factor med mig och Tobias, även om jag slocknade på soffan klockan nio. Blev en dusch och sen somnade jag. Skönt att vakna upp utvilad till en ny arbetsvecka.

Om en stund blir jag upphämtad av en arbetskamrat, idag bär det av till Göteborg på utbildningsdag.


Jag fick såna nostalgikänslor när jag gick ut på balkongen i morse och såg solen gå upp över gatan. Det påminde mig om när jag var gravid och alltid vaknade så tidigt, jag brukade hålla Tobbe sällskap innan han åkte till jobbet och sen sätta mig på balkongen med en kopp te. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback