Melwin livsnjutaren

Våran lilla Melwin är en riktig liten livsnjutare. Vet ni vad jag upptäckte i morse? Jo, han vaknade som vanligt och ville ha mat och eftersom att jag ammar liggandes så halvsover jag under tiden som han äter, vilket blir ju att jag inte tänker så mycket på tiden. Men när jag vaknade två timmar senare låg han fortfarande där och snuttade. Haha, mamma är ingen levande napp Melwin!

Nu sitter vi här i soffan och hänger framför 16 and pregnant. Melwin kör sitt dagliga träningspass och vill gärna inte sitta i mitt knä. Funderade just på om bebisar kan få träningsvärk? Det hade ju varit lite jobbigt för dom eftersom att dom tränar så många muskelgrupper varje dag. Situps, benpress, nacke, rygg, armar och fingrar. 

Idag kommer prästen hit. Vi ska prata och planera Melwin dop som ska äga rum om 2 veckor. Prästen som ska döpa Melwin är en pappa som vi lärde känna genom föräldragruppen, vi gick om varandra på förlossningen och låg inne på bb samtidigt. Han har precis tagit examen så detta kommer vara hans första dop. Vilket såklart gör det mycket roligare. Förhoppningsvis får detta oss att komma igång med planingen. Vi har iallafall bestämt oss för att han ska döpas i stadskyrkan, precis som Tobias gjorde. Och låt har vi förhoppningsvis bestämt oss för. Men vad vi ska bjuda på och vart dopfikat ska hållas har vi inte bestämt oss för än. Haha, ja det ordnar sig ju alltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback